Privacyverklaring

Stichting Nieuwe Zorg verwerkt uw persoonsgegevens als u gebruik maakt van de diensten van  Stichting , en/of omdat u deze zelf bij het invullen van een contactformulier op de website heeft ingevuld.

​

Uw naam, mailadres en telefoonnummer worden bij het gebruik van het contactformulier verwerkt.

Deze gegevens worden door SNZ niet langer dan een jaar bewaard indien er geen overeenkomst met u tot stand komt of een bestaande overeenkomst wordt beëindigd.

​

SNZ verstrekt uw persoonsgegevens alléén aan derden indien dit nodig is voor de uitvoering van een overeenkomst met u, of om te voldoen aan een wettelijke verplichting.

SNZ gebruikt Google Analytics om bij te houden hoe bezoekers deze website gebruiken. Google heeft geen toestemming de verkregen Analytics informatie te gebruiken voor andere Google diensten en de IP-adressen worden geanonimiseerd.

U heeft het recht om uw persoonsgegevens in te zien, te corrigeren of te verwijderen.

SNZ neemt de bescherming van uw gegevens serieus en neemt passende maatregelen om misbruik, verlies, onbevoegde toegang, ongewenste openbaarmaking en ongeoorloofde wijziging tegen te gaan.